måndag 6 juni 2011

Shop 'til you drop

I dag besökte jag stadens outlets för första gången. Textilindustrin har en lång historia i Troyes och märken såsom Lacoste, Petit Bateau och Adidas kommer ursprungligen härifrån. Troyes är väldigt känt för sina outlets och hit vallfärdar folk när det är rea.

Det blev en lång dag och jag fick med mig påsar från Lacoste, Nike, Nafnaf, Mango och Lindt. Nu börjar packningsångesten på allvar, hur ska jag ta mig hem!? Jag köpte skor i dag, flera par... Shopoholic, jajemän. Bra sätt att fira nationaldagen!





2 kommentarer:

  1. Köp en större väska och räkna med en massa överviktskilon. Det förtjänar du.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Pi! Jag måste nog behålla de väskorna jag har. Får väl istället säga att "jag gillar utmaningar". ;-)

    SvaraRadera