onsdag 22 juni 2011

Hej då Troyes

Vi anlände till Troyes på måndagseftermiddagen. Det kloka hade varit att stanna hemma för att packa upp och packa om. Men mycket trevligare var att i goda vänners sällskap skåla i champagne på en av uteserveringarna inne i stan. Det var en mycket trevlig kväll som tillbringades tillsammans med många väldigt trevliga människor! Min käre klasskamrat Arthur föreslog att jag, för att förbättra min franska, skulle hitta en trevlig fransman (till exempel honom) och gifta mig och stanna i Frankrike. Jag tackade artigt för erbjudandet. Det var hursomhelst en mycket trevlig avslutning av livet i Troyes, våren i Champagne. 


Tõni och jag.


Xavier och Arthur.


Kärt återseende mellan Kitija och Mamen.


Kakan och Mari.


Ett sista glas champagne i Champagne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar