onsdag 22 juni 2011

Roadtrip

Ganska exakt 300 mil körde vi från att jag lånade bilen i Paris förra lördagen till att jag lämnade tillbaka den i går. Och mycket har vi sett! Frankrike är ett stort och fantastiskt land. De regionala skillnaderna är stora, och det känns nästan som att det är olika länder inom ett land. Vi har besökt en mängd olika städer, varit i Alperna, på stranden och på landsbygden. Överallt har vi haft det bra. Min personliga favorit var Annecy, otroligt vackert! Vi har gjort mycket och sett mycket. Sömn har vi inte haft jättemycket av, men sova kan man göra när man blir gammal (ja, jag vet att det för min del är väldigt snart…). Det finns dock massor kvar att se. Roadtrip i Frankrike är något jag hoppas på snart igen, vi hade en fantastisk resa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar