onsdag 1 juni 2011

Avsked på avsked på avsked...

Varenda dag är det olika avskedsevent. I går var det Malins och Ann-Sofis avskedsdrink på Elixir. Det var en mycket trevlig kväll på Elixir's uteservering, med en massa trevliga människor.

Avsked är jobbigt. Min taktik denna gång är att inte tänka så mycket, bara säga "hej då" eller "vi ses". Trots att jag försöker skjuta bort allting vet jag att jag kommer att sakna Malin en massa. Vi har ju haft himla roligt tillsammans de senaste månaderna. Men eftersom hon "bara" bor i Östersund så känns det ändå okej. Jag har aldrig varit i Östersund tidigare, och med två svenska och tre franska tjejer där till hösten blir ju ett besök nästan obligatoriskt. Och det ser vi fram emot nu!


Malin, med Ann-Sofi i bakgrunden.
Stämningen var topp, och trosorna (som vi fick på Elixir) satt på huvudet.


De bästa av alla  Erasmus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar