torsdag 14 april 2011

I dooooooo...!

Som jag skrivit tidigare har jag hittat en fantastisk brudklänning i Paris. Min vän Malin, som i allra högsta grad är ett Vänner-fan, tycker att jag borde passa på och slå till. Man vet ju aldrig vad som händer liksom. Klänningen fanns i ett skyltfönster mitt emot Palais d'Élysées, i ett av Paris finare kvarter. I skyltfönstret fanns inget pris. Min ursäkt för att inte köpa klänningen får helt enkelt vara att den inte får plats i resväskan. Det har ju ingenting med priset att göra. Ifall jag hade köpt den hade det ju bara varit att luta sig tillbaka och vänta på ett frieri. Vad praktiskt.



1 kommentar:

  1. "Look at me! My big concern is what's real?"..Väldigt vacker var den iaf, men spara bilden tills det är dags då finns det säkert nån som kan sy upp en sån!/Anna

    SvaraRadera