tisdag 29 mars 2011

Basketproffs

Jag jobbar hårt på att spetsa mitt CV när jag är här i Troyes. Nyligen lade jag till titeln filmstjärna på CV:et och i dag hade jag tänkt lägga till basketproffs. Men så blev det tyvärr inte.

Jag har börjat träna basket tillsammans med skollaget. Motivationen är att lära sig lite franska och att få röra på sig lite. Så långt går det bra. Men jag är supermegadålig på att spela basket. Och laget är nästan lika supermegadåligt som jag är. I eftermiddag hade vi vår första match inbokad. Den blev dock inställt, så än är jag inte basketproffs. För har man spelat match blir man väl automatiskt proffs. Det har väl ingenting med kvalitén på spelet att göra. Eller?

1 kommentar:

  1. nej då kvallitén har ingen betydelse, kul med ett basketproffs i kompiskretsen. hittills har det ju mest varit fotobllsprofs. Själva ska det här proffset spela sin första match sen typ...augusti kanske, imorgon (lördag) kväll kl 21!

    SvaraRadera