torsdag 10 februari 2011

Vänner

Jag är en väldigt lyckligt lottad människa och jag har många vänner. Många goda vänner, inte bara Facebook-vänner. Vänner som alltid finns där, i vått och torrt. Vad jag gjort för att förtjäna dessa underbara vänner vet jag inte. Jag har faktiskt ingen aning. Men jag är otroligt tacksam för att de finns! För hur skulle jag klara mig utan dem?

I dag fick jag post från de fantastiska innehavarna av Pensionat Älvan. Anna & Malin tar hand om mig vare sig jag är incheckad på Pensionat Älvan eller ej. Även om jag säger tusen tack känns det som att det inte räcker. Men det kanske är en bit på vägen i alla fall. TACK igen, kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Ja sådana vänner är ovärderliga! Dom är guld värda! Var rädd om dom! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Så himla gulliga dom är!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det smakar! Om någon blir sugen på pensionat Älvan är det bara att höra av sig, man får sova på en prinsessäng dessutom!

    SvaraRadera