tisdag 8 februari 2011

Efter regn

... kommer solsken! I början av förra veckan var det kallt, disigt och regnigt. Det höll sig stadigt runt nollan, och minus 3 grader var den lägsta temperaturen jag såg på termometern. I slutet av veckan blev det varmare och till och med soligt! 11 grader är den högsta temperaturen jag sett på termometern. Jag väntade mig inte så höga gradtal redan i början av februari, det är inte så jag minns det från Paris. Men missförstå mig inte, jag klagar inte. Verkligen inte.

Så här såg det ut när jag skulle gå till universitetet i går morse.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Här ser det mera ut som din första bild. Riktigt mycket snö och sol. Blir nog en sparktur med Äccta idag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Tror jag kommer och bor under din säng, är så less på snön.
    Dessutom ser det rätt mysigt ut i Troyes.

    SvaraRadera