torsdag 24 februari 2011

Apéro chez Estelle

Trots att torsdagar är festkvällen då allt händer hade jag bestämt mig för att vara hemma i kväll. Hade bestämt mig, alltså. Jag har under dagen varit trött som aldrig förr och dessutom haft ont i halsen för femte dagen i rad. Men en lugn hemmakväll byttes ut mot pokerkväll som sedan snabbt byttes ut mot apéro, klassfest (enligt egenhändig översättning), hemma hos Estelle för att konsumera det som blev över efter fredagens klassfest. Och efter fredagens succé kan jag ju stanna hemma i kväll.

Alltså ligger det mousserande vinet på kylning. Det verkar bli en helt schysst torsdagskväll. Igen. En tradition att ta efter kanske, eller vad säger Sverige? Bonne soirée!

2 kommentarer:

  1. Ja det låter riktigt bra :) synd bara att man måste vara student för att de ska funka, tror inte ja bli så populär om jag kommer bakis på jobbet på fredagarna :P

    SvaraRadera
  2. Vem sa något om att vara bakis? För oss som är på rätt sida av 25-årsstrecket är det inget problem. ;-) Kram på dig, min gamla vän! =)

    SvaraRadera